mandag 19. mars 2007

Gode nyheter


Fra pålitelig, om enn ikke helt edru, hold har jeg nå fått høre at den digre romanen "Harry og ulvemysteriet" skal komme i ny og hendig pocketutgave. Trulig er det for godt til å være sant, forlagsbransjen er notorisk upålitelig (det veit vel jeg som har et tantebarn som jobber der, om enn ikke altfor hardt), men i tilfelle det likevel stemmer, så skal ikke leserne få det å si at jeg ikke har meldt i fra. Forøvrig er det neppe tilfeldig at Gyldendal er børsnotert og ikke katedralnotert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er det slags rykter du setter ut? Er det noen som er hardtarbeidende, så er det vel jeg. Kan eller vise til at du har brukt uttrykket "om enn" to ganger i samme lille tekst. Den tenker jeg satt.

Molla sa...

Den satt på ingen måte, din vesle frekkas, og fortsetter du på den måten, gjør jeg deg arveløs.