fredag 23. mars 2007

Nytt fra drømmeland

I natt drømte jeg at jeg gikk rundt og bar på en diger kanin. Det var likevel ingen belgisk bryggerikanin, men altså jævlig diger. Den lå helt rolig, og jeg gikk rundt og bar på den i et ukjent og forvirrende landskap uten at jeg akkurat skjønte hva som var poenget. Den lå helt rolig og bare kikka opp på meg av og til med et litt underfundig blikk. Da jeg våkna lurte jeg veldig på hva dette skulle bety, og det må jeg tilstå at jeg fremdeles gjør. Noen som har drømt noe lignende?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er sikker på at det var en kanin?

Molla sa...

Anonyme jævler som driver og sår tvil om innholdet i drømmene til folk har jeg alltid ment er en uting.

Anonym sa...

Du høyrest akkurat ut som Sandra i "Sveve over vatna". Har du øvd?

Sogndal

Anonym sa...

Nei.