søndag 11. mars 2007

Oppsummering av kvinnedagen

Jeg våkna nokså seint av en telefon fra ei ganske kjedelig venninne som jeg - ikke uten grunn - ikke hadde sett på lenge. Hun ville invitere meg på ett eller annet der noen yngre kvinner skulle komme sammen og dele et par flasker vin, og deretter drikke en del te når det var slutt på vinen. Jeg spurte litt avmålt om det var sjanse for at enkelte av disse damene skulle begynne å framføre egne dikt etter alle denne teen, og da hun svarte litt nølende, la jeg på. Etter to ibux drakk jeg ei hel flaske vin aleine og framførte et dikt av Stein Mehren. Etterpå prøvde jeg å finne masteroppgava mi om samme mann på nettet, men fant ut at den var blitt sletta. Så tulleringte jeg til Frode Grytten, som dessverre ikke var hjemme, og dermed gikk den dagen på et vis også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle ha vært der. Har en følelse av at du kunne hatt en del å bidra med.

Molla sa...

Helt sikkert. Og takk for den fine kommentaren. Begynte å lure på om jeg måtte late som jeg var en annen og kommentere sjøl, og det ville jo vært ganske pinlig.